Det snurrar i min skalle!

Ja...den sensate veckan har varit rätt chill! I Onsdags åkte Jag, Carl J, Carl D, Lotten, Mimmi och Hanne upp till min iskalla stuga för att sänka några glas rötjut! ja...eh det var kallt...mycket kallt. Men kul vare :)



Fredagen blev det utgång i Vadstena, först After Work med Hanne o Malin G sen hem till mej o dricka lite rött då även Jernberg kom, sen skulle vi gå till Hörnet men där var det dött så vi gick vidare till Källarn. As kul, inte så mkt folk men livat vare ändå! Träffade Malins Fredrik och Hans kompis. Ja Fredrik är snäll :) Sen blev det efterfest i Danevads garage o sen decka vi! Kul kväll måste jag säga!  Billig.
Lördagen blev det återigen rötjut, Hanne och Jag lagade mat o tittade på Melodifestivalen, sen bar det av mot Källarn vilket inte var sådär! menmen Helgen var sjukt kul ändå!
Idag ska jag jobba 1.5 timma på fritids! Kul.
Hejdå

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0