Så grann står östergyllen...

ännu en helg avklarad! men först ska jag ta den gångna veckan, har typ varit ute hos malin varje kväll. I torsdags satt jag cilla o malin hos malin o drack vin/sprit/öl! eftersom vi missade onsdagen:P fredagen spenderade jag hemma, mamma hade åkt till sävsjö så ja va ensam, rätt gött. Lördagen var livad! Magget på kvällen, 100 % Party va där! Men först förfest hos malin i stan, cilla jag malin o sanna... det var trevligt, eller ja... sen bar det av till magget och ett stopp på källarn på vägen för en tequila shot! På magget var de fett med drag! alla va as fulla, hanne snodde en vinflaska som vi delade på, vakten försökte se arg ut men såg mest söt ut, mer tequila, dansa, o mycket mer som vi inte minns! När dom stängde blev cilla o jag meddragna på efterfest på vandrarhemmet hos 100%party gänget, FY FAN säger jag bara vilka töntar! Haha dom hatade verkligen mej o cilla! Men kul vare! sen fick cilla ett väldigt oväntat konstigt sms sen helt plötsligt så var hon gift o vi hade haft möhippa på kvällen! HAHA ohyeah!
Imorse, eller ja vid 12 när vi vaknade gick vi till malin o tittade på film o snackade lite om gårdagen. Sen har jag bara slappat hela dagen!

Imorrnbitti ska jag på intervju på St:Per för vikariejobb :D lite nervös dock!

Sen så ska jag o Ida till Norge i Sommar!!! Jaaaaa Jiiiipppiiiieeeee

fackjuhejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0