Botten upp

Tisdag...Vad ska man göra av sitt liv igentligen? vem vet?
I Fredags var det iallafall avskedsfest för Sigge som skulle åka till La France! Väldigt kul måste jag påstå! Och jag var väldigt mycket överförfriskad vilket är bra!  De va najssss!  Jag och malin skulle göra nattamat, haha ett kg makaroner o en plåt pommes! mums!  En helgalen kväll o ag var nog hemma kanske halv 3...skulle velat stanna längre men malin skulle hem o ville ha sälle! :)
Lördagen spenderade jag hemma och hjälpte mamma för hon hade främmande på kvällen!  Tittade på The City, ett sånt liv skulle jag vilja ha! och jag har kommit fram till att jag älskar  australiensisk engelska...så sexigt!

Igår åkte jag ut till Kattis på kvällen och tittade på Arn 2, den var väl bra, dock satt vi o kommenterade hela filmen och störde oss på att dom aldrig hade några repliker! :P Sen tittade vi på den nya serien Lipstick Jungle på 3:an, verkade rätt bra ändån! 
Nu snart kommer Kattis, Malin o Julle på fika hemma hos mig! :) mysmys snacka lite skit är alltid kul! O imorrn ska vi ha tjejmiddag hos Kibban! Det ska verkligen bli kul! Längesen jag trffade Olga o Cilla!  

sol long bitches!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0