Jobba, jobba, jobba

Arbetsförmedlingen! Jävla sosseförening!  Vad ska man med dom till!? Ska dit om en vecka! Fuck no jag vill inte, ett jävla iformationsmöte på 1,5 h...Jaaaa Jipppiieeee jag älskar att cykla! Fuck them! Jag behöver Marshalls väldigt mycket just nu!

I Onsdags var det middag hos Kattis, Väldigt trevligt ver det! Malin, Julle, Olga, Cilla o Kattis. Mysmys.
Ikväll blir det nog hörnet en runda o ta några glas vin! Mums.
Ska göra om på mitt rum också! KUL jag älskar sånt, jag måste visst packa upp resväskorna också! mindre kul, jag är inte värlsdsnabb på de :P haha de har snart gått en månad sen jag kom hem:P men palla...
Gossip Girl är snart nerladdat också! JES!  i like it very much! Även "the curius life of Benjamin Button" är klar Najs...men den får de nog bli att titta på imorrn!

Jag måste nog lära mej och ta tag i saker och ting! Är väldigt rastlös o uttråkad men har massor av saker att göra o fixa men de är inte roligt så jag bara drar ut påt! Skärpning Ellen!  Kanske jag skulle ta och verkligen röja ut mitt rum i helgen? slänga typ allt, har så jävla mkt ovettigt skit måste jag erkänna! JA så får det nog bli, lite självdisiplin ellen!

Fick även ett brev o lite kort från Agneta idag! Då blev jag glad:) måste fixa mina kort o skicka över!  ngn annan dag blir det förmodligen!

Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0