....

ÅH...Har haft telefonintervju från Norge idag. Bah hoppas de gick bra, jag var sjukt nervös och visste inte vad jag skulle säga:P haha men de gick nog bra! Hoppas hoppas hoppas jag får de! Håll tummarna!!! 
Annars händer inte så mycket, ska jobba i eftermiddag/kväll. hmm jag måste ta tag i mitt liv. De ända jag gör om dagarna är städar, lagar mat och titar på olika serier! 
Hade hoppats på att våren var kommen men icke sa nicke...igår kväll kom de fucking snööööö! O inte så lite snö heller! De suger rätt så hårt! 
Kattis kom hem förra lördagen! Kul o se henne igen...men i söndags åkte hon till Oxford i tre månader:( 
I Fredags blev de iallafall middag hemma hos Kattis sen bestämdes det att vi skulle åka in till linköping, men det blev en sväng inom källarn först:) Kvällen blev rätt galen och slutade med en taxiresa på 1.5 h från linköping till Motala! haha Amir is the king! var hemma hos carl vid halv 5. Vi började titta på fucking Åmål men Lotten ville kolla på lejonkungen så vi byta, alla deckade dock rätt så snabbt. 
Lördagen blev slappedag hos carl med film o skitsnack! 

Nu ska jag laga lunch
Ha de foint
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0